Sprzedaż tygodników yellow wynosi 1,73 mln egz. „Dobry Tydzień” zyskał 45 tys. egz.
W lutym br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Dobry Tydzień”, z kolei najwięcej straciło „Na Żywo”.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w lutym 2016 roku względem lutego 2015 roku zmalała o 2,74 proc. i wyniosła 573 018 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 4,93 proc. do 335 671 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 244 820 egz., po wzroście o 2,65 proc.
Dwa oczka niżej znalazł się tygodnik „Dobry Tydzień”, który przed rokiem był szósty - ostatni. Jego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 30,55 proc. do 192 420 egz.
Z czwartego na szóste miejsce spadło z kolei „Na Żywo”, które odnotowało największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 7,55 proc. Jego średni wynik w lutym br. to 189 131 egz.
Warto dodać, że wszystkie tytuły w tym segmencie w lutym 2016 roku sprzedały się w liczbie 1 732 996 egz., o 2,41 proc. więcej, niż w lutym 2015 roku (wówczas średnia sprzedaż wszystkich tytułów w segmencie wyniosła 1 692 134 egz.).
Wirtualnemedia.pl | luty | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco | 747 234 | 573 018 | 573 018 | 763 547 | 589 173 | 589 173 |
Twoje Imperium | 429 922 | 335 671 | 335 671 | 429 832 | 319 886 | 319 886 |
Rewia | 337 331 | 244 820 | 244 820 | 355 247 | 238 505 | 238 505 |
Świat & Ludzie | 303 612 | 197 936 | 197 936 | 302 437 | 192 604 | 192 604 |
Dobry Tydzień | 287 095 | 192 420 | 192 420 | 267 412 | 147 394 | 147 394 |
Na Żywo | 289 890 | 189 131 | 189 131 | 290 411 | 204 572 | 204 572 |
W porównaniu do stycznia br. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem również pochwalić się mógł „Dobry Tydzień” - było to 10,69 proc. Największy spadek, wynoszący 1,78 proc., odnotowało też „Na Żywo”.
Wirtualnemedia.pl | 2016 | |||||
ZKDP | luty | styczeń | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco | 747 234 | 573 018 | 573 018 | 709 869 | 559 366 | 559 366 |
Twoje Imperium | 429 922 | 335 671 | 335 671 | 418 687 | 330 149 | 330 149 |
Rewia | 337 331 | 244 820 | 244 820 | 339 401 | 247 430 | 247 430 |
Świat & Ludzie | 303 612 | 197 936 | 197 936 | 286 155 | 186 065 | 186 065 |
Dobry Tydzień | 287 095 | 192 420 | 192 420 | 276 194 | 173 841 | 173 841 |
Na Żywo | 289 890 | 189 131 | 189 131 | 286 167 | 192 562 | 192 562 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Sprzedaż tygodników yellow wynosi 1,73 mln egz. „Dobry Tydzień” zyskał 45 tys. egz.