„Życie na Gorąco” zwiększa przewagę nad konkurencją (dane tygodników yellow)
W maju br. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow pochwalić się mogło będące liderem zestawienia „Życie na Gorąco”. Z kolei na czele spadków znalazło się „Na Żywo” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w maju 2017 roku względem maja 2016 roku zwiększyła się o 2,92 proc. i wyniosła 529 106 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie jest to największy wzrost w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie poszła do góry o 0,33 proc. do 308 543 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”. Jego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 214 890 egz., po spadku o 3,70 proc.
Z piątej na szóstą pozycję spadł tygodnik „Na Żywo”. Jego średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu - o 4,37 proc. do 161 317 egz.
Względem kwietnia br. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem również pochwalić się mogło „Życie na Gorąco” - było to 5,85 proc.
Również i w tym ujęciu największy spadek, wynoszący 10,39 proc., odnotowało „Na Żywo”.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” zwiększa przewagę nad konkurencją (dane tygodników yellow)