SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Skiba, Blanik, Florek w kampanii 'Jestem z Gdańska'

Gdańsk rozpoczyna outdoorową kampanię promującą to miasto przez ukazanie więzi łączących z nim jego mieszkańców. W akcji hasło "Jestem z Gdańska" deklarują zarówno znane osoby, m.in. Krzysztof Skiba, Leszek Blanik i Maciej "Gleba" Florek, jak i zwycięzcy konkursu fotograficznego "Wyborczej".

Rozpoczynająca się 1 grudnia outdoorowa kampania promocyjna Gdańska skierowana jest do jego mieszkańców, wśród których ma wzmocnić poczucie identyfikacji z tym miastem. - Chcemy pokazać, że Gdańsk to nie tylko mury i zabytki, ale przede wszystkim niezwykli ludzie, którzy właśnie tutaj żyją, pracują, stają się częścią historii i spełniają marzenia - uzasadnia Anna Zbierska, dyrektor biura prezydenta miasta ds. promocji.

skiba

W kampanii pod hasłem "Jestem z Gdańska" wykorzystano wizerunki sześciu znanych mieszkańców tego miasta: mistrzów olimpijskich Leszka Blanika i Adama Korola, tancerza Macieja "Gleby" Florka, showmana Krzysztofa Skiby, florecistki Anny Rybickiej oraz sygnatariuszki Porozumień Sierpniowych Henryki Krzywonos-Strycharskiej. Kolejne sześć osób występujących w tej akcji to zwycięzcy przeprowadzonego we wrześniu przez "Gazetę Wyborczą" konkursu na zdjęcia ulubionych miejsc w Gdańsku.

blanik

Kosztująca 128 tys. zł brutto kampania przez cały grudzień prowadzona będzie na 100 citylightach i 53 wolnostojących billboardach AMS, Clear Channel i Stroer na terenie Gdańska. Kreację 12 wersji billboardów wykorzystywanych w akcji przygotowała agencja Yellow Faktory, a zakupem mediów zajęło się biuro prezydenta miasta ds. promocji, które również wymyśliło hasło główne kampanii.

rybicka

Dołącz do dyskusji: Skiba, Blanik, Florek w kampanii 'Jestem z Gdańska'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl