Serial „O mnie się nie martw” stracił 300 tys. widzów. TVP2 wiceliderem rynku
Trzeci sezon serialu „O mnie się nie martw” ogląda średnio 1,84 mln osób, o 300 tys. widzów mniej niż pierwszą edycję emitowaną w analogicznym okresie rok wcześniej. Produkcja daje Dwójce drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
Widzowie TVP2 „O mnie się nie martw 3” mogą oglądać w piątki o godz. 20.05, począwszy od 11 września br. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, pierwsze trzy odcinki trzeciej edycji serialu przyciągnęły średnio 1,84 mln widzów, co przełożyło się na 12,39 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie wszystkich widzów oraz 11,44 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Największą widownię zgromadził pierwszy odcinek, który przyciągnął przed ekrany 1,89 mln widzów.
Odcinek po odcinku
Data | Godz. | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | ||
11-09-2015 | 20:10:21 | 1 892 597 | 12,66% |
18-09-2015 | 20:11:01 | 1 758 994 | 12,17% |
25-09-2015 | 20:11:01 | 1 864 605 | 12,33% |
Średnio: | 1 838 689 | 12,39% |
Dla porównania, pierwszy sezon „O mnie się nie martw”, emitowany jesienią ub.r., po trzech pierwszych odcinkach oglądało średnio 2,14 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 14,47 proc. i 12,89 proc. udziału. Oznacza to, że serial stracił 300 tys. widzów (więcej na ten temat).
TVP2 w paśmie emisji serialu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest Polsat, który nadaje wówczas „Taniec z Gwiazdami”, co daje mu 19,24 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 („Pogoda” i „Anno Domini - Biblii ciąg dalszy”; 11,06 proc.), zaś czwarte miejsce zajmuje TVN (filmy w paśmie „Superkino”; 10,30 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej liderem jest TVN, a dalsze miejsca zajmują: Polsat, Dwójka i Jedynka.
Konkurencja
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
Polsat | 2 856 330 | 19,24% | 14,71% |
TVP2 - O mnie się nie martw 3 | 1 838 689 | 12,39% | 11,44% |
TVP1 | 1 641 950 | 11,06% | 7,50% |
TVN | 1 529 265 | 10,30% | 15,91% |
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział TVP2 w rynku telewizyjnym wyniósł 7,16 proc.
Dołącz do dyskusji: Serial „O mnie się nie martw” stracił 300 tys. widzów. TVP2 wiceliderem rynku