Serial „O mnie się nie martw 4” stracił 130 tys. widzów. TVP2 przegrywa z konkurencją
Czwarty sezon „O mnie się nie martw” ogląda średnio 1,89 mln osób, o 130 tys. widzów mniej niż drugą edycję emitowaną wiosną ub.r. Produkcja daje Dwójce dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym.
Widzowie Dwójki „O mnie się nie martw 4” mogą oglądać w piątki o godz. 20.40, począwszy od 4 marca br. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, pierwsze trzy odcinki czwartej edycji serialu przyciągnęły średnio 1,89 mln widzów, co przełożyło się na 11,97 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie wszystkich widzów oraz 10,43 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Największą widownię zgromadził pierwszy odcinek, który przyciągnął przed ekrany 2,09 mln widzów.
Odcinek po odcinku
Data | Godz. | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | ||
04-03-2016 | 20:42:21 | 2 088 085 | 12,91% |
11-03-2016 | 20:42:53 | 1 541 131 | 9,82% |
18-03-2016 | 20:44:16 | 2 045 938 | 13,17% |
Średnio: | 1 891 200 | 11,97% |
Dla porównania, drugi sezon „O mnie się nie martw”, emitowany wiosną ub.r., po trzech odcinkach oglądało średnio 2,02 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 12,49 proc. i 12,24 proc. udziału. Oznacza to, że serial stracił 130 tys. widzów.
TVP2 w paśmie emisji serialu zajmuje czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest Polsat, który nadaje wówczas „Taniec z Gwiazdami”, co daje mu 18,86 proc. udziału. Druga jest TVP1 (filmy fabularne; 13,02 proc.), zaś trzecie miejsce zajmuje TVN (filmy w paśmie „Superkino”; 12,17 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej liderem jest TVN, a dalsze miejsca zajmują: Polsat, Dwójka i Jedynka.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
Polsat | 2 980 062 | 18,86% | 14,74% |
TVP1 | 2 056 146 | 13,02% | 8,65% |
TVN | 1 921 931 | 12,17% | 20,20% |
TVP2 - O mnie się nie martw 4 | 1 891 200 | 11,97% | 10,43% |
Dodajmy, że w lutym br. udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 8,61 proc.
Dołącz do dyskusji: Serial „O mnie się nie martw 4” stracił 130 tys. widzów. TVP2 przegrywa z konkurencją