Serial '39 i pół' z mniejszą oglądalnością
Drugi sezon serialu "39 i pół" oglądało na antenie TVN średnio 2,32 mln widzów, czyli o 28 proc. mniej niż premierową serię zeszłej wiosny. W czasie emisji produkcji TVN miał udział gorszy niż TVP 2 i Polsat wśród wszystkich widzów, ale w grupie komercyjnej pozostał liderem.
Udział TVN w grupie 4+ w czasie nadawania drugiej edycji "39 i pół" wyniósł 16,81 proc. To mniej niż miały wtedy zarówno TVP 2 (osiągnęła w tym paśmie 27,69 proc. udziału emitując "Kulisy M jak miłość" i "Magazyn Expressu Reporterów") jak i Polsat (17,38 proc., filmy fabularne", "CSI: Kryminalne Zagadki Miami"). Gorzej od TVN radziła sobie jedynie TVP 1 (gł. filmy fabularne, publicystyka, "Herosi"; 13,05 proc.) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Natomiast w grupie komercyjnej 16-49 serial dał stacji TVN 21,90 proc. i pozycję lidera przed Polsatem (21,16 proc.), TVP 2 (20,98 proc.) i TVP 1 (13 proc.).
Emitowana rok temu pierwsza seria "39 i pół" notowała lepsze wyniki. Serial śledziło wtedy bowiem 3,22 mln widzów przy udziale w rynku wynoszącym 24,31 proc. w 4+ i 29,26 proc. w 16-49.
Również cennikowe przychody reklamowe serialu zmalały, ale spadek ten nie był tak wielki jak w przypadku oglądalności, bo wyniósł 12 proc. Wiosną br. produkcja przyniosła stacji z reklam 18,3 mln zł, podczas gdy w sezonie wiosennym 2008 roku wpływy z jej emisji wyniosły 20,8 mln zł (dane bez rabatów).
Kolejna seria "39 i pół" ma się pojawić w jesiennej ramówce
TVN. Obecnie trwają zdjęcia do nowych odcinków.
Ich zakończenie planowane jest na koniec czerwca br.
Oglądalność drugiego sezonu "39 i pół" odcinek po
odcinku
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie
emisji serialu
Profil widowni "39 i pół"
Dołącz do dyskusji: Serial '39 i pół' z mniejszą oglądalnością