SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Serce i Rozum ze Świętym Mikołajem w przedpokoju reklamują FunPack z nc+ w Orange (wideo)

Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa FunPacku oferowanego przez Orange. Akcję, której głównymi bohaterami są Serce i Rozum, przygotowały firmy Publicis Poland, Film Delikatesy, Human Ark, Genetix i MEC.

W bożonarodzeniowym spocie Orange urywki z filmów i programów telewizyjnych oglądanych przez Serce i Rozum zniechęcają Świętego Mikołaja, który wchodząc do przedpokoju sądzi, że te komentarze są kierowane do niego. Obecność Mikołaja zauważa tylko reniferzyca Renia, narzekając na jego brudne ślady.

Kampania informuje, że w ramach obecnej promocji pakiet kanałów nc+ (Comfort+ Extra) jest dostępny w FunPacku Orange za darmo - przy podpisaniu umowy na dwa lata, w której w drugim roku opłata miesięczna za tę usługę wynosi 59,90 zł.

W ramach współpracy Orange klienci nc+ mogą z kolei przez rok korzystać bezpłatnie z internetu mobilnego, co również wspiera kampania reklamowa pokazująca Świętego Mikołaja (zobacz szczegóły).

Akcja promująca FunPack obejmuje telewizję (kanały z oferty TVN, TVP i Polsatu) oraz kina.

Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis Poland, spot - wyreżyserowany przez Wojciecha Wawszczyka i Kamila Polaka - wyprodukował dom produkcyjny Film Delikatesy, postprodukcją obrazu zajęło się studio Human Ark, a postprodukcją dźwięku - studio Genetix. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: Serce i Rozum ze Świętym Mikołajem w przedpokoju reklamują FunPack z nc+ w Orange (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl