Rodzinna kampania reklamuje probiotyk Enterol (wideo)
Trwa kolejna w br. telewizyjna kampania reklamowa leku bez recepty Enterol (produkowanego przez A&D Pharma Services). Przygotowały ją firmy marketingowe MBT Production i Infinity Media.
Telewizyjna kampania reklamowa Enterolu, probiotyku przywracającego równowagę mikroflory jelit, jest skierowana przede wszystkim do kobiet w wieku 25 lat i więcej. Spot pokazuje rodzinę jedzącą owoce na pięknej, słonecznej plaży.
Reklama, w formie 8-sekundowego billboardu sponsorskiego, jest emitowana od 16 czerwca w TVN, TVP 1, TVP2 i kanałach tematycznych z portfolio TVN. Kampania potrwa do 17 lipca.
Realizacją spotu - wyreżyserowanego przez Bartłomieja Bandołę - zajęła się firma MBT Production. Czas reklamowy zaplanował i kupił dom mediowy Infinity Media, który pracuje dla firmy &D Pharma Services w efekcie wygranego przetargu.
Dołącz do dyskusji: Rodzinna kampania reklamuje probiotyk Enterol (wideo)