SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy kanał Red Carpet Media Group od stycznia

Na początku 2025 roku rozpocznie nadawanie Red Carpet Fashion – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Będzie to piąta stacja w portfolio Red Carpet Media Group. Leszek Kułak, przewodniczący rady nadzorczej RCMG informuje, że kanał poświęcony modzie będzie dostępny w języku angielskim.

Program „Klik News” Damiana „Dejmana” Biedrzyckiego Program „Klik News” Damiana „Dejmana” Biedrzyckiego

Najpopularniejszym na świecie kanałem modowym jest Fashion TV. Został założony w 1997 roku przez francuskiego biznesmena polskiego pochodzenia Michela Adama Lisowskiego. Teraz swoich sił w tej tematyce spróbuje polska firma. - Przygotowywany kanał Red Carpet Fashion ma być z założenia kierowany na rynek międzynarodowy i będzie tylko anglojęzyczny. Zawartość to relacje ze świata mody dotyczące marek premium, kreatorów mody, pokazów  wywiady etc. - mówi Kułak.

Czy nowy kanał trafi jako stacja FAST na Rakuten TV? Skąd będą pochodzić treści w nim emitowane? -  Jeszcze nie mamy potwierdzenia czy Rakuten TV będzie go dystrybuował w ofercie międzynarodowej. W większości będziemy emitować kupione treści. Jeśli chodzi o polski rynek, to raczej poza modelkami nie mamy nic do zaproponowania światowej branży modowej - odpowiada szef rady nadzorczej Red Carpet Media Group. Nadawca nie wyklucza produkcji własnych treści w Europie. Planuje też kupować formaty modowe ze Stanów Zjednoczonych.

Cztery kanały Red Carpet Media Group

Historia Red Carpet TV sięga 2002 roku. Wówczas ruszyła Telewizja Edusat z wykładami. Działała we współpracy z  Wyższą Szkołą Społeczno-Ekonomiczną w Warszawie. W 2016 roku zmieniła nazwę na ETV i skupiła się na treściach rozrywkowo-poradnikowych. W maju 2018 roku kanał zmienił nazwę na Red Carpet TV. W ofercie są klasyki filmowe, programy o showbiznesie i kulturze (np. „Willy Agent”, „FilmoNewsy”, „ShowBiznes po godzinach”, „RED!Akcja”), przegląd mediów społecznościowych „Klik News” Damiana „Dejmana” Biedrzyckiego, kabarety („Kabaret bez granic”) czy telenowele (m.in. „Triumf miłości”, „Moda na sukces”).

W marcu na MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej rozpoczął nadawanie kanał CTV9. Red Carpet Media Group zdecydowała jednak o zmianie jego nazwy na ViDoc TV, aby lepiej podkreślał filmowo-dokumentalny profil. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła pozytywną dla nadawcy decyzję. Także w tej stacji można oglądać klasyki filmowe, „Modę na sukces”, „RED!Akcję”, „Kabaret bez granic”. W ofercie są jeszcze seriale „Maria Magdalena”, „Burza”, „Karetka”, „The Queen of Flow”, „Niewolnica Isaura”, programy dokumentalne i przyrodnicze „Vidocówka”, „Żyjąca planeta – Portret Ziemi”.

Po starcie ViDoc TV dostępny w sieciach kablowych i serwisach streamingowych od maja 2021 roku Red Top TV zmienił nazwę na ViDoc TV1. Emituje te same treści, co ViDoc TV. Na początku października w serwisie streamingowym Rakuten TV rozpoczął nadawanie Red Carpet International. Nadaje treści znane z Red Carpet TV i ViDoc TV, do których prawa pozwalają na dystrybucję poza granicami Polski i w streamingu. Docelowo kanałowi mają towarzyszyć angielskie napisy. Red Carpet Media Group pracuje też nad zwiększeniem zasięgu ViDoc TV. Na początku listopada ma trafić na transponder 11,411 GHz, pol. H, SR=27500, FEC=5/6 platformy cyfrowej Canal+ na pozycji orbitalnej Hot Bird 13E. Emisja będzie niekodowana. FTA jest też Red Carpet TV (10,796 GHz, pol. V, SR=27500, FEC=3/4).

Dołącz do dyskusji: Nowy kanał Red Carpet Media Group od stycznia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl