Pysio walczy z cukrem w internecie (wideo)
W internecie trwa kampania reklamowa napoju Pysio, która informuje o braku dodatkowego cukru w tym produkcie. W akcji wykorzystywany jest animowany spot utrzymany w konwencji bajki.
Prowadzona w internecie kampania reklamowa napoju Pysio obrazowo pokazuje, że nie zawiera on dodatku cukru. Akcja jest skierowana do dzieci i ich matek, dlatego wykorzystywany w niej spot nawiązuje do konwencji bajki. W animowanym filmiku smok symbolizujący markę Pysio razem z dziećmi w walce na owoce pokonuje cukrową armię.
Akcja pod hasłem "Każdy Pysio bez wyjątku bez dodatku cukru" od 4 marca prowadzona jest w internecie, obejmując serwisy skierowane do kobiet (m.in. kobieta.gazeta.pl, obcasy.pl) i dzieci (m.in. dzieci.wp.pl), komunikatory (m.in. Gadu-Gadu), wyszukiwarki (m.in. Google) oraz mailing.
Kreację kampanii przygotowały agencje Red8 i Venti, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.
Dołącz do dyskusji: Pysio walczy z cukrem w internecie (wideo)