„Polityka na ostro” z niemal dwukrotnie wyższą oglądalnością
Program Agnieszki Gozdyry „Polityka na ostro” w jesiennej ramówce br. ogląda średnio 184 tys. widzów, o 87 tys. osób więcej niż początek pierwszego sezonu emitowany rok temu. Audycja daje Polsatowi News trzecie miejsce w rynku oglądalności wśród stacji newsowych.
„Polityka na ostro” emitowana jest w Polsat News w dni powszednie o godz. 20.00. Średnia oglądalność programu od 2 września do 17 października 2019 roku wyniosła 184 tys. osób, co przełożyło się na 1,26 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,52 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,75 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Do tej pory najwięcej widzów program śledziło 16 października br. Zgromadził on 287 tys. osób.
Względem początku pierwszego sezonu, emitowanego jesienią ub.r., „Polityka na ostro” zyskała 87 tys. widzów. Od 1 do 23 października cykl śledziło 97 tys. osób, co przełożyło się na odpowiednio 0,64 proc., 0,33 proc. oraz 0,50 proc. udziału.
Kanał Polsat News w czasie nadawania magazynu prowadzonego przez Agnieszkę Gozdyrę zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród kanałów informacyjnych. Liderujące TVP Info ma w tym paśmie 3,75 proc. udziału, a drugi TVN24 - 3,10 proc.
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat News zajmuje miejsce trzecie.
Audycję aktualnie prowadzi Agnieszka Gozdyra. W sezonie 2018/2019 współgospodarzem cyklu był Grzegorz Jankowski.
Udział Polsat News w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 1,12 proc.
Dołącz do dyskusji: „Polityka na ostro” z niemal dwukrotnie wyższą oglądalnością
Dokładnie wzrost zanotowali dzięki obecności w NTC.