PKO BP reklamuje kredyt hipoteczny bez wkładu i prowizji (wideo)
Pod hasłem "Wymarzony dom? Czemu nie" ruszyła kampania reklamowa złotówkowego kredytu hipotecznego PKO BP. Obejmująca telewizję, prasę, internet i punkty sprzedaży akcja podkreśla, że udzielany jest on bez prowizji i wkładu własnego.
Rozpoczęta właśnie pod hasłem "Wymarzony dom? Czemu nie" kampania reklamowa PKO BP zachęca do brania w tym banku kredytu hipotecznego w złotówkach, a nie w obcej walucie, podkreślając, że do końca bieżącego roku jest on udzielany bez wkładu własnego i prowizji oraz na niskich marżach.
W ramach akcji emitowane są spoty telewizyjne w TVP1, TVP2, Polsat, TVN i TVN CNBC. W prasie reklamy ukazują się w dziennikach (Gazeta Wyborcza, Dziennik, Rzeczpospolita - dodatek Nieruchomości, Polska The Times - Gratka Nieruchomości) i tygodnikach (Newsweek; Polityka; Wprost; Przekrój). W internecie kampania obejmuje portale Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl i Interia.pl, sieci reklamowe Adnet, Arbomedia, Netsprint, BIZONmedia i IDMNet) oraz wyszukiwarkę Google. Ponadto w oddziałach PKO BP znajdują się plakaty i ulotki reklamujące Max Pożyczkę.
W telewizji akcja prowadzona będzie do końca listopada, w
prasie - do 10 grudnia, a w internecie - do 21 grudnia.
Koncepcja i kreacje kampanii zostały przygotowane przez agencję Scholz&Friends, działania w internecie opracowała i zleciła agencja HYPERmedia, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: PKO BP reklamuje kredyt hipoteczny bez wkładu i prowizji (wideo)