SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PZL autorem kampanii marek bezalkoholowych Kompanii Piwowarskiej

Ruszyła szeroko zasięgowa kampania parasolowa dla marek bezalkoholowych piw z portfolio Kompanii Piwowarskiej. Za jej kreację odpowiada agencja reklamowa PZL.

Celem kampanii „0.0 Przeciwwskazań” jest promocja piwa bezalkoholowego jako piwa, które można pić przy licznych okazjach, bez narażania się na stres, ryzyko mandatu, negatywną ocenę społeczną oraz spadek koncentracji.

Wszystkie odsłony kampanii pokazują pełnoletnim konsumentom, że wiele jest okazji, do których pasują bezalkoholowe warianty marek Kompanii Piwowarskiej takie jak: Lech Free, Tyskie 0.0, Książęce 0.0, Kozel 0.0 czy Hardmade 0.0. Przełamuje to bariery związane z konsumpcją tam, gdzie konsumenci mogą mieć wątpliwości czy picie piw bezalkoholowych jest ok. Dodatkowo kampania skupia się na nowych miejscach i sytuacjach, gdzie można bez przeszkód spożywać piwa bezalkoholowe, ciesząc się ich smakiem, co zwiększa zainteresowanie potencjalnych odbiorców.

W kampanii Kompanii Piwowarskiej wykorzystano kilka haseł: "Rowerem? 0,0 przeciwwskazań" (na tabliczkach rowerów miejskich), " Zakupy, bezalkoholowe i do domu? 0,0 przeciwwskazań" (OOH w centrach handlowych) oraz "Między pierwszym a drugim aktem? 0,0 przeciwwskazań" (OOH przed teatrem).

Jedno hasło, różne reklamy

Wspólne hasło dla różnych odsłon kampanii "0.0 Przeciwwskazań' powoduje, że odbiorcy wiedzą, że to ta sama akcja, niezależnie od touchpointu i marki piwa. Temu samemu celowi służy zastosowany w kampanii kod kolorystyczny.

Celem było także osiągniecie efektu synergii między działaniami dotyczącymi różnych marek piwa 0,0 Kompanii Piwowarskiej.

Kampania outdoorowa jest elementem szerokiej akcji reklamowej. Kontekstowe hasła można  odnaleźć m.in. na billboardach, siatkach wielkoformatowych, citylightach, digital OOH, totemach w  centrach handlowych i siłowniach w dużych miastach w całej Polsce oraz muralu UV nad Odrą we Wrocławiu, rowerach miejskich w Warszawie i Katowicach, czy animacji z efektem 3D na wielkoformatowych ekranach Screen Network zlokalizowanych na budynku hotelu Marriott w Al. Jerozolimskich w Warszawie.

Kampania obejmuje także display, komunikację w sklepach Carrefour i Stokrotka, akcję promocyjną w kooperacji ze sklepem Żabka oraz samplingi w okresie wakacyjnych w wybranych miastach w Polsce.

Za kreację odpowiada agencja PZL. Za obsługę mediową odpowiada Zenith (Publicis Media).

Dołącz do dyskusji: PZL autorem kampanii marek bezalkoholowych Kompanii Piwowarskiej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl