SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Robert Górski i Mikołaj Cieślak na lodach reklamują podwójny pakiet internetowy w Orange na Kartę (wideo)

W nowej kampanii Orange na Kartę z udziałem Roberta Górskiego i Mikołaja Cieślaka reklamowana jest promocja z podwójnym pakietem internetowym po doładowaniu. Akcję przygotowały agencja reklamowa Leo Burnett i dom mediowy Initiative Media Warszawa.

W ramach promocji dwukrotnie większy pakiet internetowy jest przyznawany użytkownikowi Orange Free na Kartę po każdym doładowaniu. Ten pakiet wynosi od 5 GB (w przypadku doładowanie na dwa dni za 5 zł) do 200 GB (przy doładowaniu za 200 zł na 5 miesięcy).

Taka oferta będzie obowiązywała do końca sierpnia.

W spocie z kampanii Robert Górski i Mikołaj Cieślak spierają się, które rodzaje lodów są lepsze. Okazuje się, że obaj mają podwójne porcje.

 

W poprzedniej kampanii Orange na Kartę z udziałem Górskiego i Cieślaka reklamowany był pakiet za 25 zł obejmujący nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich sieci w kraju na 31 dni oraz 15 GB pakietu internetowego.

Działania marketingowe Orange na Kartę są realizowane m.in. w telewizji oraz internecie. Za kreacją kampanii odpowiada agencja Leo Burnett, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Initiative Media Warszawa.

Dołącz do dyskusji: Robert Górski i Mikołaj Cieślak na lodach reklamują podwójny pakiet internetowy w Orange na Kartę (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl