Online Advertising Network tworzy agencję social mediową Gravity Ad
Firma Online Advertising Network, zarządzająca internetową siecią reklamową, uruchomiła agencję social mediową Gravity Ad. Kieruje nią Marcin Czajka, wcześniej związany m.in. z GoldenLine.
Gravity Ad oferuje działania z zakresu social media marketingu, w tym tworzenie aplikacji mobilnych na serwisy społecznościowe, social recruiting i employer branding. Firma kieruje swoją ofertę do działów marketingu i HR, agencji public relations i domów mediowych.
Agencją zarządza Marcin Czajka. - Tworząc firmę, kierowaliśmy się realnymi potrzebami klientów. Do tej pory nie było w Polsce podmiotu posiadającego odpowiednie kompetencje obszarze social media dla biznesu i HR - przekonuje.
Czajka poprzednio, od połowy ub.r., pełnił funkcję new business managera w sieci Business Ad Network, odpowiadając za sprzedaż reklam w serwisie Linkedin. Wcześniej przez cztery lata pracował w GoldenLine, gdzie najpierw zajmował stanowiska menedżerskie w dziale reklamy internetowej, a potem przez rok kierował agencją AdSocial. W zakresie social media marketingu działał też jako freelancer.
W Gravity Ad pracują obecnie cztery osoby. Agencja pracuje już dla firm Mobistyle Ernst & Young, Carpenter Consulting i BookSenso. Będzie zdobywać i obsługiwać klientów niezależnie od Online Advertising Network, przy czym OAN zamierza proponować jej usługi jako uzupełnienie swojej oferty.
Dołącz do dyskusji: Online Advertising Network tworzy agencję social mediową Gravity Ad