SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„O prawdziwą miłość się dba” w kampanii V33 Polska

W internecie trwa kampania reklamująca nowy wizerunek V33 Polska, marki farb i produktów do ochrony i pielęgnacji drewna. Akcję przygotowały firmy Tequila, E-Graphics i Media Direction OMD.

Nowy wizerunek V33 Polska - oparty na haśle „O prawdziwą miłość się dba” - ma podkreślać jej ekspercki charakter oraz nadać jej emocjonalny wydźwięk. Reklamująca go kampania obejmuje przede wszystkim uruchomiony na portalu Muratordom.pl dział „Miłośnicy drewna V33”, w którym znajdują się porady i informacje dotyczące pielęgnacji, ochrony oraz dekoracji drewnianych powierzchni. W okresie letnim sekcja pojawi się w nowej, bardziej emocjonalnej odsłonie i rozpocznie się w niej konkurs dla użytkowników produktów V33.

Cała akcja - zaplanowana do sierpnia - obejmuje też reklamy w innych serwisach internetowych oraz w punktach sprzedaży (m.in. niestandardowe materiały POS). Koncepcję kreatywną i strategię akcji przygotowała agencja Tequila, reklamy bannerowe wyprodukowała firma E-Graphics, a media kupił dom mediowy Media Direction OMD.

Dołącz do dyskusji: „O prawdziwą miłość się dba” w kampanii V33 Polska

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ramzes
Logotyp V33 ma czarną ramkę :]
odpowiedź