Napoleon, Lennon i Marylin Monroe w kampanii bliscy.pl
Pod hasłem "Poznaj prawdę o swojej rodzinie" rozpoczęła się kampania reklamowa serwisu społecznościowego bliscy.pl. Akcja pokazuje ludzi podobnych do Napoleona, Johna Lennona i Marylin Monroe.
Kampania reklamowa uruchomionego przez Wirtualną Polskę serwisu społecznościowego bliscy.pl przedstawia trzy osoby podobne do słynnych postaci: Napoleona, Johna Lennona i Marylin Monroe. Poszczególne warianty graficzne uzupełnia slogan "Poznaj prawdę o swojej rodzinie" zachęcający do korzystania z tej strony w celu szukania swoich korzeni rodzinnych i tworzenia drzew genealogicznych. Kampania jest skierowana do ludzi w wieku 30-60 lat, mieszkających w średnich i dużych miastach.
Akcja obejmuje prasę (magazyny, tygodniki opinii, gazety codzienne), radio (m. in. ZET, RMF, Złote Przeboje, Wawa, Vox), internet (zasięgowe sieci reklamowe i serwisy WP) oraz outdoor (billboardy, citylighty, pillary, super scrolle). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Touchpoint RC, natomiast zakupem mediów zajęły się dom mediowy Value Media (internet) i dział komunikacji Wirtualnej Polski (pozostałe media).
Dołącz do dyskusji: Napoleon, Lennon i Marylin Monroe w kampanii bliscy.pl