SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mjuzik.tv zastąpił Rbl.tv. „Powrót do korzeni telewizji muzycznej”

Od wtorku 12 sierpnia br. kanał muzyczny Rbl.tv zmienił się w Mjuzik.tv. Nowa stacja prezentuje wyłącznie teledyski. - Jej format stanowi powrót do korzeni prawdziwej telewizji muzycznej - mówi Ewa Czekała, prezes 4fun Media.

Nadawca podkreśla, że dobór teledysków do emisji w Mjuzik.tv opiera się na potencjale przebojowości piosenek, popularności teledysków oraz ich żywotności i zainteresowania nimi widzów na przestrzeni ostatnich kilku lat. Dopasowanie klipów nie jest obwarowane konkretną stylistyką muzyczną, ale prezentowane na antenie stacji teledyski to jednak głównie pozycje z gatunku muzyki pop i pokrewnych.

Playlista Mjuzik.tv oparta jest na autorskim patencie współpracujących ze stacją konsultantów. W jej ramówce wyszczególnionych zostało pięć pasm muzycznych: „W rytmie hitów”, „Hity na czasie”, „Tylko hity”, „Hit za hitem” oraz „Najlepsze hity”.

- Główny nacisk położono na muzykę, której nie przerywają dodatkowe aktywności antenowe - mówi Ewa Czekała, prezes 4fun Media - Tworzenie unikalnej atmosfery za pomocą teledysków na antenie będzie tu podstawowym kryterium budowania stacji. Takiej oferty nie gwarantuje żaden inny polski kanał muzyczny - dodaje.

Za rozwój kanału Mjuzik.tv odpowiada Sławek Rucel, program director 4fun Media, któremu podlegają także stacje 4fun.tv oraz TV.Disco.

Oprawa graficzna nowej telewizji opiera się na połączeniu żywych postaci z efektowną, ale jednocześnie prostą animacją 3D. Ją i logo stacji przygotował Paweł Przybył, który zajmuje się szeroko rozumianą grafiką użytkową.

Muzyczny kanał nadaje od grudnia 2009 roku i już drugi raz zmienia nazwę. Początkowo nazywał się bowiem Rebel:tv i prezentował muzykę rockową. Przekształcony w Rbl.tv został jesienią 2012 roku. Potem stacja zaczęła grać hip hop, by jesienią ub.r. stać się kanałem z muzyką popularną.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział Rbl.tv w rynku w czerwcu br. wyniósł 0,04 proc. w grupie 4+ i 0,07 proc. w 16-49. Rok wcześniej było to odpowiednio 0,03 proc. i 0,06 proc.

Dołącz do dyskusji: Mjuzik.tv zastąpił Rbl.tv. „Powrót do korzeni telewizji muzycznej”

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wu
kopia stars.tv?
odpowiedź
User
dziun
na dzień dobry ten cały mjuzik spotka się w sądzie z zpr-ami i rmf za bezprawne wykorzystanie sloganów stacji jako nazw programów :)
odpowiedź
User
pablinho
RBL.TV nadal nadaje :)
odpowiedź