Mediabroker sprzedaje reklamy w „Gościu Niedzielnym”
Firma Mediabroker od stycznia br. odpowiada za sprzedaż reklam w tygodniku “Gość Niedzielny” i miesięczniku “Mały Gość Niedzielny” (oba tytuły Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej "Gość Niedzielny").
Dotychczas oba pisma samodzielnie prowadziły sprzedaż reklam. Umowa z Mediabroker podpisana została na czas nieokreślony.
“Gość Niedzielny” plasuje się w czołówce segmentu tygodników opinii pod względem sprzedaży. W okresie od stycznia do października ub.r. jego średnie rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 142 011 egz.. Natomiast wynik kierowanego do dzieci “Małego Gościa Niedzielnego” w tym okresie to 68 209 egz. (dane ZKDP).
Mediabroker poza sprzedawaniem reklam w prasie oferuje także doradztwo mediowe, zakup i planowanie mediów.
Dołącz do dyskusji: Mediabroker sprzedaje reklamy w „Gościu Niedzielnym”