Media Direction OMD broni obsługi mediowej Zalando
Platforma sprzedażowa Zalando prowadzi przetarg na planowanie i zakup mediów. Obsługi tego budżetu broni należąca do Grupy OMD agencja Media Direction OMD.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/zalando-paczka655.jpg)
Biuro prasowe Zalando potwierdziło serwisowi Wirtualnemedia.pl trwający przetarg, ale odmówiło podania bardziej szczegółowych informacji na jego temat.
- Jako platforma Zalando regularnie przeprowadzamy przetargi dla różnych agencji zewnętrznych, między innymi z zakresu marketingu, czy public relations. Zgodnie z naszymi zobowiązaniami, aktualnie oczekujemy na wyniki. Na tym etapie nie możemy zdradzić więcej informacji - przekazał nam Rafał Roguski z agencji Clue PR, która zajmuje się obsługą PR Zalando.
Media Direction OMD obsługuje budżet mediowy Zalando od kilku lat. W 2017 roku agencja obroniła tego klienta – wówczas centralnie zdecydowano, że budżet mediowy Zalando w Europie zostaje skonsolidowany w Grupie OMD. Wcześniej zajmowało się tym kilka domów mediowych, np. w Wielkiej Brytanii – MediaCom.
Dołącz do dyskusji: Media Direction OMD broni obsługi mediowej Zalando