PHD i Media Direction OMD łączą zespoły eksperckie
Agencje mediowe PHD i Media Direction OMD (Omnicom Media Group) wdrażają nową strukturę organizacyjną, wzmacniając ofertę digitalową i integrując zespoły eksperckie. Celem reorganizacji jest podniesienie efektywności oraz rozwoju kompetencji zespołów w odpowiedzi na dynamiczne potrzeby rynku i zmieniające się oczekiwania klientów.
Skonsolidowany zespół liczy obecnie ponad 60 osób, z ekspertami w dziedzinach zakupu mediów biddable, automatyzacji, AI i analityki. W ramach nowej struktury aktywacyjnej zintegrowane zostają działy digital trading i investment, co umożliwi jeszcze korzystniejszą negocjację warunków handlowych i realizację celów kosztowych dla klientów. Konsolidacja zapewnia również bardziej efektywne zarządzanie wiedzą i współpracę między działami, wspierając klientów w realizacji ich celów biznesowych.
- Integracja naszych zespołów specjalistycznych to krok w stronę jeszcze lepszej synergii i szybkości i elastyczności działania, które są dziś kluczowe w digital marketingu. Dzięki nowej strukturze możemy oferować klientom kompleksową obsługę na najwyższym poziomie, wykorzystującą możliwości automatyzacji procesów czy sztucznej inteligencji. Nasi specjaliści mają kompetencje z zakresu aktywacji wszystkich możliwych platform aukcyjnych wykorzystywanych na rynku europejskim, więc jesteśmy w stanie realizować projekty o skali międzynarodowej. Wierzę, że to wzmocnienie pozwoli nam nie tylko efektywniej odpowiadać na potrzeby rynku, ale i wyznaczać nowe standardy w branży – mówi Łukasz Getter, chief digital officer w Omnicom Media Group.
Nowi liderzy
Nowym liderem skonsolidowanego zespołu aktywacyjnego został Łukasz Getter, który objął stanowisko chief digital officer. Będzie odpowiedzialny również za realizację strategicznych celów agencji, wdrażanie nowych produktów reklamowych, zwiększenie przychodów, optymalizację efektywności oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań z zakresu automatyzacji i AI. W nowej strukturze awansowali także Radosław Stolarczyk (head of paid search), Kinga Nurska (head of programmatic) i Michał Bielawski (head of paid social), którzy będą koordynować swoje zespoły specjalistyczne oraz dbać o rozwój kompetencji i wymianę wiedzy z zespołami plannerskimi. Rafał Krzywoszyński, obejmujący stanowisko trading directora, odpowiedzialny będzie za rozwój oferty OMG OmNET.
Zmiany te stanowią kolejny etap wdrażania koncepcji „Agency-as-a-platform”, skoncentrowanej na świadczeniu szerokiego spektrum usług medialnych dla klientów PHD i Media Direction OMD. Elementem tej koncepcji jest również rozwój nowej oferty produktów oraz struktur tradingowych, w tym m.in. OMnet, w ramach którego pozyskiwana jest wysokiej jakości powierzchnia reklamowa, dając gwarancję najniższej ceny, oraz OMG Marketplaces, który oferuje zwiększoną transparentność ekosystemu programmatycznego. Produkty te wzbogacą portfolio Omnicom Media Group i umożliwią klientom uzyskanie jeszcze większej efektywności kosztowej.
- Nieustanny rozwój modelu ‘Agency-as-a-platform’ stanowi fundament przyszłości Omnicom Media Group. Reorganizacja, obejmująca PHD i Media Direction OMD, jest strategiczną odpowiedzią na dynamicznie zmieniające się oczekiwania naszych klientów, modele operacyjne oraz wyzwania współczesnego rynku mediowego. Dążymy do maksymalnej efektywności i innowacyjności, a konsolidacja zespołów, pod przewodnictwem doświadczonych liderów, umożliwia nam rozwijanie naszych talentów i tworzenie zintegrowanej oferty digitalowej, która przyniesie wymierne korzyści naszym klientom - komentuje Maria Kiełczyńska, managing director w PHD.
Dołącz do dyskusji: PHD i Media Direction OMD łączą zespoły eksperckie