SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

McCann Worldgroup będzie obsługiwać reklamowo Ferrero

Firma Ferrero wybrała po kilkumiesięcznym przetargu McCann Worldgroup do obsługi kreatywnej marek Kinder i Tic Tac na Bliskim Wschodzie, a także w regionach Afryki, Azji i Pacyfiku oraz Europy.

Zwycięstwo McCann WorldGroup nastąpiło po rywalizacji, w wyniku której ta sieć przejęła obowiązki związane z globalną strategią komunikacji i kreacją dla marek Kinder i Tic Tac. Ponadto agencja zajmie się obsługą reklamową wszystkich marek Ferrero w Meksyku.

Zamysł firmy polegał na konsolidacji obsługi kreatywnej wszystkich brandów Ferrero na całym świecie. Marketer stwierdził, że przegląd kreatywny zaowocował „nowymi partnerami, którzy będą wspierać jego globalne inicjatywy kreatywne”, ale nie wymienił żadnych agencji ani marek.

W wewnętrznej notatce skierowanej do pracowników Daryl Lee, globalny dyrektor generalny McCann Worldgroup, powiedział, że była to „wysoce konkurencyjna, trwająca dziewięć miesięcy rywalizacja”.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Rzecznik prasowy Ferrero potwierdził serwisowi Campaign UK wybór McCann Worldgroup do współpracy. Pierwsze efekty tej współpracy mają być widoczne już we wrześniu. 

W Polsce dla marki Kinder reklamowo pracuje agencja MullenLowe Warsaw - umowa z tą agencją została przedłużona na kolejny rok w grudniu 2023 roku.

Dołącz do dyskusji: McCann Worldgroup będzie obsługiwać reklamowo Ferrero

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Ferrero to chyba największy w Europie importer oleju palmowego. Nie polecam!
odpowiedź