Mały chłopiec pyta „I kto ma najlepszy koszyk?” w kampanii E.Leclerc
Sieć sklepów E.Leclerc rozpoczęła nawiązującą do świąt Wielkanocnych kampanię pod hasłem „Wiem, że kupuję najtaniej”. Działania przygotowały agencje EM&A, Social Art i Task Force Consulting.
W nowej kampanii E.Leclerc pokazuje, że nie trzeba mieć zasobnego portfela żeby zorganizować wystawne święta, ponieważ wszystkie potrzebne artykuły, także te uważane za delikatesy, można kupić w niskich cenach w sklepach E.Leclerc.
Bohaterem spotu jest mały chłopiec, który z nieukrywaną satysfakcją i wyzwaniem w głosie pyta: „I kto ma najlepszy koszyk?”.
Kampania prowadzona jest na antenach Telewizji Polskiej oraz w wybranych stacjach radiowych.
Za kreację reklamy telewizyjnej i radiowej odpowiada agencja reklamowa EM&A. Realizacją działań w mediach społecznościowych zajmuje się agencja Social Art, zaś działania public relations prowadzi Task Force Consulting. Za zakup mediów odpowiedzialny jest E.Leclerc Polska.
Dołącz do dyskusji: Mały chłopiec pyta „I kto ma najlepszy koszyk?” w kampanii E.Leclerc