SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kultowy magazyn o grach „Secret Service” wraca na rynek

Firma Idea Ahead zamierza reaktywować zamknięty 13 lat temu magazyn „Secret Service”, poświęcony grom komputerowym. Pierwszy numer pisma ukaże się latem tego roku.

- Pomysł na reaktywację „Secret Service” pojawił się dość spontanicznie. Nie był to wynik kalkulacji biznesowych, a raczej tego, że konkretni ludzie spotkali się we właściwym czasie i wspólnie doszli do wniosku, że warto podjąć się projektu, który ma przede wszystkim przynieść radość oraz nową jakość w mediach poświęconych kulturze gier wideo - mówi Wirtualnemedia.pl Robert Łapiński, szef firmy Idea Ahead, która jest organizatorem warszawskiego konwentu Pixel Heaven.

Nowy „Secret Service” swoją formą nie będzie przypominał dawnego magazynu, nie będzie np. w nim np. solucji gier. W piśmie znajdziemy za to recenzje nowych gier, teksty publicystyczne, wywiady z legendarnymi twórcami gier, materiały z gatunku retro czy felietony znanych osób z branży. Będą też w nim też poruszane tematy popkulturowe - zahaczające o gry.

Wydawca nie obawia się uruchamiać drukowanego tytułu o grach komputerowych, w momencie, gdy rynek prasy papierowej się kurczy. - To nic nie znaczy i o niczym nie stanowi. Kurczy się rynek mediów słabej jakości i takich, do których za późno dotarło, że to koniec pewnej formuły. Mamy doświadczenie zarówno w “starych”, jak i “nowych” mediach i chcemy po prostu skierować wysoką jakość do właściwej grupy czytelników. To najprostsza recepta na sprzedaż - mówi Robert Łapiński. Zapewnia, że tytuł będzie też dostępny w wersji elektronicznej.

Redaktorem naczelnym pisma został Piotr Mańkowski, wieloletni dziennikarz dawnego „Secret Service”, „Resetu”, a także autor m. in. książki “Cyfrowe Marzenia”. Dyrektorem artystycznym tytułu będzie Waldemar Nowak, współzałożyciel „Secret Service”, a wcześniej też pisma „Top Secret”. Dla magazynu pisać będzie kilkanaście osób.
 
Na razie wydawca informuje jedynie, ze pierwszy numer „Secret Service” trafi na rynek latem tego roku, konkretnej daty nie ujawnia. Nie podaje także jaki będzie cykl wydawniczy magazynu, ani informacji o cenie, objętości i nakładzie tytułu.

>>> Spada sprzedaż pism komputerowych w Polsce. „CD Action” najchętniej kupowany

 

„Secret Service” wydawany był w przeszłości w latach 1993-2001 przez wydawnictwo ProScript.

 

Dołącz do dyskusji: Kultowy magazyn o grach „Secret Service” wraca na rynek

28 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
iq
mam nadzieję, że sprostają jakości i marce tego wydawnictwa. kupowałbym
odpowiedź
User
ekspert
szykuje się klapa roku
odpowiedź
User
Popluczyny
Prawda jest taka niestety
odpowiedź