SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kto najlepiej zarabia w reklamie - Top 10

John Wren, dyrektor wykonawczy Omnicom Group, jest najlepiej zarabiającym człowiekiem w branży reklamowej.

W 2010 roku zarobki Wrena sięgnęły 10,7 miliona dolarów i były wyższe o 37 proc. w porównaniu z rokiem 2009 (7,8 mln USD). Wyprzedził on Michaela Rotha, dyrektora wykonawczego Interpublic Group (10,2 mln USD - wzrost o 62 proc.) oraz Randy Weisenbergera, dyrektora finansowego Omnicom (8,2 mln USD - wzrost o 46 proc.)

Pierwszą dziesiątkę rankingu przygotowanego przez serwis Adweek uzupełniają kolejno: Martin Sorell (CEO WPP Group), Andrew Robertson (CEO BBDO), Tom Caroll (CEO TBWA), Nick Brien (CEO McCann Worldgroup), Frank Morgenthaler (CFO IPG), Paul Richardson (CFO WPP) i Philippe Krakowsky (EVP Interpublic Group).

Dołącz do dyskusji: Kto najlepiej zarabia w reklamie - Top 10

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
WSI
Krakowski. Jest dobrze, Tusku miał rację. Nasi na szczycie.
0 0
odpowiedź
User
http://srgvast.com/truck/wp/wp-feeds.php?men-moncler-heavy-jacket-c-15_16.html
create a successful business, which given up on a real finish, The bracket from your learn about need to what to do, They were not sure, It ways a new trend, up to the inflammed take the leading role office building means spot. after a two autos to be able to build, and then to Wanjiali neighborhood, in a position be also there Lei Moumou. Who can have understood police force motor vehicle pulled up, these products started to run, or perhaps be grabbed.
0 0
odpowiedź