SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Krzysztof Ibisz jako awatar reklamuje nowy wariant piwa Warka

W nowej kampanii reklamowej piwa Warka (Grupa Żywiec) występuje prezenter Polsatu Krzysztof Ibisz. W akcji promowany jest dostępny w sprzedaży od niedawna napój Warka 0.0% Energy.

Kampania z Krzysztofem Ibiszem jest utrzymana w konwencji kreatywnej „Planeta Warka”. W spocie prezenter jako cyfrowy awatar towarzyszy mieszkańcom w sytuacjach wymagających dużo energii: podczas jazdy na rowerze, grania w gry wideo czy całonocnego spotkania ze znajomymi.

- Prezenter, znany ze swojego nienagannego stylu, w naszych spotach pokazuje się nagle w hawajskiej koszuli i szortach, dając potwierdzenie tego, że na Planecie wyluzować może każdy. Ten element humoru, będzie wyróżniał naszą komunikację w tym roku - przekonuje Marcin Drożyński, senior brand manager marki Warka.

 

Warka 0.0% Energy to piwo, lemoniada i napój energetyzujący

Reklamowana w kampanii Warka 0.0% Energy ma być odpowiedzią na rosnącą popularność napojów energetycznych, zwłaszcza wśród osób mających niewiele ponad 18 lat.

Napój jest połączeniem piwa bezalkoholowego, lemoniady i napoju energetyzującego. Jest dostępny w czterech wersjach smakowych: mango i cytrusy, ananas i marakuja, limonka i mięta (tylko w sklepach Żabka) oraz fantasy fruits (tylko w Biedronce).

Reklama z Krzysztofem Ibiszem będzie emitowana w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych.

Spot wyreżyserował Tadeusz Śliwa, a wyprodukował dom produkcyjny Opus Film. Za strategię komunikacji marki Warka odpowiada 2012 Agency, za działania w internecie (także w mediach społecznościowych) - Twin, za planwanie i zakup mediów - Starcom, a za aktywności public relations - agencja Hope.

Krzysztof Ibisz w reklamach ON, Neonetu

W styczniu br. w internecie pojawił się spot pasty do zębów ON, w którym Krzysztof Ibisz jako gwiazda muzyki dance śpiewa piosenkę z refrenem „Uśmiech proszę! ON”.

Półtora roku temu Ibisz wystąpił w reklamie sklepów Neonet ze sloganem „Pan da i panda”, a w 2018 roku - w kampanii salonów optycznych Vision Express. Wcześniej reklamował natomiast m.in. head&shoulders i Cyfrowy Polsat.

Dołącz do dyskusji: Krzysztof Ibisz jako awatar reklamuje nowy wariant piwa Warka

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adman
Co za niestrawne popłóczyny. Warka i 2012 powinni płacić ludziom odszkodowania za oglądanie tej "komunikacji z przymrużeniem oka".
20 5
odpowiedź
User
X
0 inwencji, kto panu Sliwce plci za taki smietnik? Ibisza sie nie czepiam, ssa kase jak Linda z mcds
0 0
odpowiedź
User
Adrian
Piwo bezalkoholowe.K..a jak to brzmi😛😂 Nawet kijem bym tego nie tknął
0 0
odpowiedź