Krajowa Izba Doradców Podatkowych z Konkret PR i Unilob
Agencja Konkret PR oraz firma konsultingowa Unilob rozpoczęły współpracę z Krajową Izbą Doradców Podatkowych (KIDP) na rzecz kampanii public relations w zakresie promocji zawodu oraz samej instytucji KIDP. Na potrzeby tej kampanii, wcześniej współpracujące ze sobą firmy zawiązały konsorcjum.
W ramach współpracy, agencja Konkret PR odpowiedzialna jest za doradztwo komunikacyjne w zakresie PR-u instytucjonalnego oraz budowanie wizerunku zawodu doradcy podatkowego, natomiast Unilob będzie prowadzić działania public affairs, w odniesieniu do projektu ustawy deregulacyjnej.
Konsorcjum wyłoniono w drodze przetargu, w którym uczestniczyły dwadzieścia trzy podmioty.
Za realizację kampanii public relations po stronie Konkret PR odpowiadają: Ewelina Ciuchta i Aneta Urbańczyk. Działania public affairs poprowadzi Witold Michałek, współwłaściciel firmy konsultingowej i doradczej UNILOB, ekspert ds. gospodarki, legislacji i lobbingu.
Umowa została podpisana do końca 2013 r., z możliwością przedłużenia.
Dołącz do dyskusji: Krajowa Izba Doradców Podatkowych z Konkret PR i Unilob