SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Konkurs na najmilsze polskie miasto reklamuje Milkę (wideo)

Rusza druga edycja wizerunkowej kampanii reklamowej czekolady Milka (Mondelez Polska) pod hasłem „Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce”. Akcję przygotowały i realizują firmy Next, Crispin Porter + Bogusky, Carat Polska, RC2, Event Factory i Opus B.

Akcja „Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce” obejmuje głosowanie na najbardziej sympatyczną miejscowość w kraju, z życzliwymi, uśmiechniętymi i otwartymi mieszkańcami. Przez najbliższy miesiąc można oddawać głosy na wybrane miejscowości, w formie wirtualnych przytuleń, w serwisie fioletowastrona.pl, aplikacji na fanpage’u facebookowym Milka Poland i aplikacji mobilnej Najmilsze Miasto.

Do finałowego etapu przejdą trzy miasta, w których zostaną zorganizowane imprezy plenerowe z udziałem gwiazd muzycznych. Będą one relacjonowane w rozgłośniach RMF FM i RMF Maxx oraz stacji TVN (partnerach mediowych akcji).

Finał odbędzie się 6 lipca. Zwycięskie miasto otrzyma 500 tys. zł na działania promocyjne.

Pierwsza edycja plebiscytu Milki na najmilsze miasto odbyła się wiosną ub.r. (zobacz szczegóły).

Obecną odsłonę wspierają działania reklamowe w telewizji, radiu, internecie oraz punktach sprzedaży.

Pomysł i strategię akcji wspólnie z Mondelez Polska przygotowała agencja Next, która odpowiada też za działania branded content, komunikację w mediach społecznościowych i koordynację wszystkich aktywności. Spot telewizyjny przygotowała agencja Crispin Porter + Bogusky, reklamy BTL - agencja Opus B, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Carat Polska.

Działania PR prowadzi agencja RC2, a eventy i akcje specjalne realizuje agencja Event Factory.

Dołącz do dyskusji: Konkurs na najmilsze polskie miasto reklamuje Milkę (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Troy
Głosuję na Jedwabne.
0 0
odpowiedź