SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kanały lifestylowe: TVN Turbo liderem, Domo.tv o 600 proc. od góry

W październiku br. stacja TVN Turbo utrzymała pozycję lidera wśród kanałów lifestylowych, na drugie miejsce kosztem TVN Style awansował zaś kanał TLC. Największy, 680-proc. wzrost oglądalności, zanotowało Domo.tv.

Udział męskiego kanału TVN Turbo wzrósł o 16,3 proc. do 0,45 proc. Wiceliderem został adresowany do pań kanał TLC, który dzięki wzrostowi o 143,7 proc. awansował z miejsca piątego. Jego udział wyniósł 0,41 proc. Na trzecią pozycje z drugiej spadł kobiecy kanał TVN Style, którego udział spadł o 8,6 proc. do 0,33 proc.

Większą dynamiką od kanałów Grupy TVN mogą się pochwalić zajmujące kolejne dwa miejsca stacje lifestylowe Polsatu. Wynik Polsat Play poszedł do góry o 42,5 proc., co dało tej stacji 0,30 proc. udziału, a Polsat Cafe zanotował wzrost o 34,9 proc. do 0,26 proc.

Największy wzrost w październiku br. ponownie należał do zajmującej ósmą pozycję stacji Domo.tv. Poprawiła ona prawie ośmiokrotnie swój wynik i jej udział wyniósł 0,08 proc. Natomiast największy spadek, wynoszący 33,3 proc., zanotował ostatni w rankingu kanał Fashion, który miał udział na poziomie 0,01 proc.

październikwszyscyl 4+
20102011
StacjaAMRSHR %AMRSHR %
TVN Turbo23 5020,38627 0580,449
TLC10 1770,16724 4910,407
TVN Style22 0790,36219 9040,331
Polsat Play12 9110,21218 1650,302
Polsat Cafe11 8780,19515 8310,263
kuchnia.tv2 9180,0485 4460,090
ITV4 5590,0755 2400,087
Domo6060,0104 6740,078
Club TV 5 0280,0823 7920,063
BBC Lifestyle2 3540,0392 2490,037
Wedding TV7340,0121 8290,030
Fashion7240,0124680,008


W grupie 16-49, czyli najważniejszej dla reklamodawców, pierwsza trójka była identyczna - TVN Turbo (0,72 proc. udziału, wzrost o 13,2 proc.), przed TLC (0,58 proc. udziału, wzrost o 175,8 proc.) i TVN Style (0,44 proc., spadek o 15,5 proc.).

Liderem wzrostu w tym targecie również była stacja Domo.tv (+600 proc.), a liderem spadku - kanał Fashion (-31,3 proc.). 

październikwszyscy 16-49
20102011
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
TVN Turbo16 8510,63718 2090,721
TLC5 5780,21114 7020,582
TVN Style13 6670,51610 9950,436
Polsat Play6 6870,2539 1800,364
Polsat Cafe6 6240,2508 4560,335
ITV3 1640,1203 5870,142
kuchnia.tv1 4330,0542 9410,117
Domo3550,0132 3090,091
Club TV 2 8570,1081 9270,076
Wedding TV5140,0191 1900,047
BBC Lifestyle1 5030,0571 1570,046
Fashion4330,0162690,011


Połowę z dziesięciu najpopularniejszych pozycji na kanałach lifestylowych w październiku br. nadała stacja TVN Turbo. Najwięcej widzów miał serial dokumentalny “Parszywa dwudziestka”, który śledziło 183 tys. osób, co dało stacji 1,64 proc. udziału w rynku. 

Raport top programów
wszyscy 4+
ProgramStacjaAMRSHR %
PARSZYWA DWUDZIESTKA /SER.DOK.USA/TVN Turbo182 6681,64
NIE MOW PANNIE MLODEJ /PROG.DOK.POL./TLC145 7371,08
UWAGA! PIRAT! /SER.DOK.POL./TVN Turbo144 4840,97
DOKTOR G - LEKARZ SADOWY /SER.DOK./TLC139 5591,09
ICE ROAD TRUCKERS /SER.DOK.KAN.USA/TVN Turbo133 8431,37
ALEJA SLAW /PROG.ROZR.POL./Polsat Cafe133 2350,93
SMIERC NA 1000 SPOSOBOW /SER.DOK.USA/Polsat Play133 2081,42
WYDAJE CI SIE ZE UMIESZ JEZDZIC? /MAG.MOTO.POL./TVN Turbo133 2070,92
KOLEKCJOMANIA /SER.DOK.USA/TLC132 1151,59
POLAM WEDKE Z ROBSONEM GREENEM /MAG.WEDK.W.BRYT./TVN Turbo126 0661,66

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: Kanały lifestylowe: TVN Turbo liderem, Domo.tv o 600 proc. od góry

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
FunitePL
to chyba tylko sami faceci ogladaja :)
odpowiedź