SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Justyna Steczkowska z kotem reklamuje bieliznę i rajstopy Gatta (wideo)

Piosenkarka Justyna Steczkowska po kilku latach przerwy znów reklamuje markę Gatta (należącą do firmy Ferax). W nowej kampanii z udziałem wokalistki prezentowane są rajstopy Satti Matti oraz biustonosz double push up z kolekcji Gatta Intimate.

Akcja reklamowa jest prowadzona od 10 listopada w telewizji (TVN i stacje tematyczne), radio (Radio Zet i RMF FM), internecie oraz wszystkich salonach Gatta.

W sieci oprócz reklam przygotowano szereg działań dodatkowych, m.in. specjalną wersję spotu dostępną na fanpage’u facebookowym marki oraz blog „Gatta i Justyna” na jej stronie internetowej. Ponadto w grudniu pojawi się kalendarz na 2016 rok ze zdjęciami Steczkowskiej.

Wcześniej piosenkarka promowała Gattę w latach 2000-2007.

Nowy spot telewizyjny wyreżyserował Piotr Stokłosa, a realizacją zajęła się agencja Warsaw Creatives, natomiast spot radiowy przygotowało studio Cafe Ole. Przy działaniach w internecie pracuje agencja AdCookie, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a za działania public relations - agencja 38PR.

Strategię całej kampanii przygotował dział marketingu Feraxu.

Dołącz do dyskusji: Justyna Steczkowska z kotem reklamuje bieliznę i rajstopy Gatta (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mario
Justyna jest boska, po prostu.
0 0
odpowiedź
User
Dark dancefloor
No niestety trąci myszką, tudzież kotkiem. Mdląco i słabo
0 0
odpowiedź
User
pasja-rajstopy blog pl
Pani Justyna jest przepiekna kobietą i ma cudowne nogi. Idealne do reklamowania rajstop. Szkoda, że akurat Gatta, bo nie uważam by były to jakieś super rajstopy. Niegdyś Gatta w dużej mierze dzieki P. Justynie wyrobiła sobie markę i zaczęła być kojarzona z czymś bardziej "exclusive", a tak na dobrą sprawę jakość pozostawiała wiele do życzenia. Teraz gdy powoli marka traci dawny splendor (wiele klientek zawiodło się na ich rajstopach, pojawiły sie tańsze i lepsze, lub nie gorsze, pojawiły się inne marki również zagraniczne) próbują odzyskać pozycje starym znanym sposobem. Panię Justyne uwielbiam i strasznie mi się ona podoba jako kobieta - prawdziwa dama, do tego inteligentna i utalentowana, ale Gatta to zawsze będzie dla mnie przerost formy nad treścią, przereklamowane i tyle.
0 0
odpowiedź