SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jagna Niedzielska w nowej kampanii Nutribullet

Rozpoczęła się kampania marki blenderów Nutribullet. Promuje ją w cyklu kulinarnym Jagna Niedzielska - influencerka kulinarna oraz propagatorka kuchni zero waste. Kampanię przygotowały agencje należące do GroupOne. 

Marka Nutribullet produkuje blendery osobiste, kielichowe oraz sokowirówki ułatwiające przygotowywanie wartościowych i odżywczych posiłków.

Rozpoczęta kampania jest kontynuacją cyklu kulinarnego, prowadzonego przez ambasadorkę marki Jagnę Niedzielską - influencerkę kulinarną oraz propagatorkę kuchni zero waste. W ramach projektu na kanale YouTube Nutribullet cyklicznie publikowane są nagrania, na których prowadząca przygotowuje posiłki razem z zaproszonym gośćmi. W tegorocznej edycji Jagnie Niedzielskiej towarzyszyć będą m.in. Piotr Czaykowski, Vitek Chłus oraz Krzysztof Ibisz.

- W przypadku działań związanych ze zdrowym stylem życia i promocją "przepisu na wieczną młodość" kluczowe jest postawienie na partnerów, którzy autentycznie żyją zgodnie z tą filozofią. Krzysztof Ibisz, Piotr Czaykowski oraz Vitek Chłus z pasją i zaangażowaniem dzielą się swoimi przemyśleniami na temat zdrowego stylu życia i motywują do tego swoich odbiorców. Ich wiedza oraz doświadczenie w kwestii dbania o zdrowie i urodę może wpłynąć na pozytywną zmianę nawyków żywieniowych i treningowych u obserwatorów marki Nutribullet - komentuje Klaudia Jamróz, Influencer marketing team lead w Labcon.

Kampania drugi rok z rzędu jest realizowana przez spółki Group One, działające w modelu house of communication. Agencja kreatywna Labcon odpowiada za strategię komunikacji opartą na działaniach z influencerami i w social mediach. Spółka Mediaplus zajęła się strategią, planowaniem i zakupem mediów.

Agencja MarTech & e-commerce SalesTube jest odpowiedzialna za działania z zakresu paid social.

 

Dołącz do dyskusji: Jagna Niedzielska w nowej kampanii Nutribullet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl