iPhone: duże zainteresowanie nie przełoży się na sprzedaż
Z badania firmy Markitecture wynika, że zaledwie 6 procent Amerykanów zamierza zakupić iPhone - najnowszy produkt firmy Apple.
11 procent respondentów stwierdziło, że szansa iż zakupią iPhone wynosi pół na pół albo lepiej, a 89 procent, że szansa taka jest mniejsza niż pół na pół. Około 2/3 badanych w ogóle nie przymierza się do zakupu telefonu. Główny powód ich niechęci to cena. Apple ustaliło ją na 499 dolarów za model 4GB i 599 dolarów za 8 GB.
77 procent z 1300 przebadanych przez Markitecture respondentów powiedziało, że przynajmniej w niewielkim stopniu są zaznajomieni z nowym produktem firmy Apple. 41 procent z nich uznało, że iPhone jest "doskonały lub bardzo dobry", a 21 procent stwierdziło, że najlepiej do niego pasującym określeniem jest "przeciętny lub kiepski".
Apple planuje sprzedać 10 milionów iPhone'ów do końca 2008 roku.
Dołącz do dyskusji: iPhone: duże zainteresowanie nie przełoży się na sprzedaż