SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Inny punkt widzenia' w kampanii Saab 9-3X

W internecie rozpoczęła się kampania reklamowa nowej wersji samochodu Saab 9-3X. Akcja przebiega pod hasłem "Inny punkt widzenia".

Rozpoczęta właśnie w internecie kampania reklamowa nowej wersji samochodu Saab 9-3X podkreśla jego wszechstronność i innowacyjność. Przekaz pod hasłem "Inny punkt widzenia" zachęca również do umówienia się na jazdę próbną tym autem.

Saab9-3X

Akcja obejmuje sekcję sponsorowaną w serwisie Bankier.pl, branding aplikacji na iPhone, mailingi oraz formy animowane. Kreację kampanii - zaplanowanej do 18 października - przygotowała agencja interaktywna MRM Worldwide.

Dołącz do dyskusji: 'Inny punkt widzenia' w kampanii Saab 9-3X

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl