Hoop Cola z etykietami na Euro 2012
Na wszystkich opakowaniach napoju Hoop Cola pojawiły się specjalne etykiety nawiązujące do Euro 2012.
Hasłem przewodnim na nowych etykietach Hoop Coli jest “Hoop Gola dla naszych”, nawiązujące do zawołań kibiców. Hasła zilustrowano grami słownymi i rysunkowymi z symbolem podwójnego „O”.
Dla każdego rodzaju Hoop Coli jest kilka wersji grafiki, nawiązującej do tematyki kibicowania.
Hoop Cola będzie także prowadzić skierowane do kibiców działania w internecie. Na Facebooku zamieszczony zostanie "Przechwałkomat", czyli tłumacz kibicowskich okrzyków na inne języki oraz mini gra polegająca na obronie bramki. Z kolei na stronie www.hoopcola.pl będzie można wspólnie z innymi kibicami wydziergać szalik zwycięzców.
Przygotowana została także promocja, w ramach której każdy kto zakupi dwie butelki Hoop Coli otrzyma „OOkulary Kibica”.
W ubiegłym tygodniu ruszyła związana z Euro 2012 kampania telewizyjna i internetowa „Kibic Mały”, w której Hoop Cola namawia do otwarcia się na innych, bratania z innymi kibicami i do wspólnej zabawy, którą przyniosą mistrzostwa (więcej na ten temat).
Za kreację nowych etykiet odpowiada agencja PND Futura. Działaniami interaktywnymi i kampanią TV zajęła się agencja Brain. Promocja „OOkulary Kibica” została przygotowana przez markę Hoop Cola we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: Hoop Cola z etykietami na Euro 2012