Hill & Knowlton zdobył najwięcej nominacji w konkursie SABRE 2008
Międzynarodowa agencja PR Hill & Knowlton zdobyła najwięcej nominacji w prestiżowym konkursie branży public relations EMEA SABRE 2008. Agencja została nominowana za 12 zrealizowanych przez siebie kampanii.
Na drugim miejscu uplasowały się agencje Fleishman-Hillard oraz Weber Shandwick, które zdobyły po 11 nominacji. Zajmujący trzecią pozycję Edelman otrzymał ich 10.
Wśród nominowanych agencji są także: Burson-Marsteller oraz Ogilvy PR z dziewięcioma nominacjami, Euro RSCG i Pleon z ośmioma, Prime PR i Publicis Consultants z siedmioma kampaniami, Brands2Life z sześcioma oraz agencje Blue Rubicon, Cohn & Four Communications, The Red Consultancy i Trimedia, które zdobyły po pięć nominacji.
Nagrody SABRE (Superior Achievement in Branding & Reputation) wyróżniają najlepsze kampanie public relations na całym świecie. W tym roku do konkursu zgłoszono 1800 kampanii, o 20 proc. więcej niż w ubiegłym roku. Uroczysta gala rozdania nagród w konkursie odbędzie się 21 maja br. w budynku ratusza w Sztokholmie.
Dołącz do dyskusji: Hill & Knowlton zdobył najwięcej nominacji w konkursie SABRE 2008