Grzegorz Gracz i Błażej Balcerzyk dyrektorami w PromoAgency
Grzegorz Gracz objął w PromoAgency funkcję dyrektora zarządzającego, a Błażej Balcerzyk - dyrektora kreatywnego. Gracz pracował poprzednio w WildMedia, a Balcerzyk w Eura7.
Jako dyrektor zarządzający PromoAgency Grzegorz Gracz będzie odpowiedzialny za zredefiniowanie strategii agencji, rozszerzenie kompetencji, dbanie o dalszy rozwój zespołu oraz zarządzanie finansami. Poprzednio zajmująca to stanowisko Ola Jaworska zrezygnowała z niego z powodów osobistych.
Gracz wcześniej pracował m.in. w dziale produkcji agencji Opcom, firmie MasterKey Systems realizującej projekty IT, współtworzył agencję SoInteractive, a w ostatnich latach szefował kolejno działom kreatywnym w Cheil Worldwide i WildMedia. Ogółem z branżą reklamową jest związany od 8 lat. Realizował w tym czasie projekty m.in. dla Procter&Gamble, Plus GSM, Avon, HiPP, Comarchu, Mohito, Grupy Żywiec, Eurocash, KPMG, Grupy LuxMed, DB Schenker oraz Samsunga. Jest laureatem Złotych Orłów.
Błażej Balcerzyk jako dyrektor kreatywny PromoAgency zajmie się rozbudową działu kreacji, a także koordynacją jego pracy oraz współpracą z pozostałymi działami firmy. Zastąpił w tej funkcji Antoniego Kotarbę, który skupi się teraz na tworzeniu wydzielonej z PromoAgency spółki PromoPixel zajmującej się produkcją internetową.
Poprzednio Balcerzyk przez ponad dwa lata pracował jako creative manager w Eura7, tworząc projekty dla takich klientów jak HiPP, Marwit, Góralki, Sokołów, Stena Line, Verbena czy Sanitec Koło. Wcześniej jako social media manager w agencji Trendmaker, pracował w serwisach społecznościowych dla marek takich jak HiPP, Top Secret&Friends oraz kilku polskich sklepów IKEA.
Dołącz do dyskusji: Grzegorz Gracz i Błażej Balcerzyk dyrektorami w PromoAgency