GPD autorem nowej kolekcji marki John Dog i premierowego eventu w Chałupach
Marka John Dog wprowadziła nową kolekcję dla psów i ich opiekunów o nazwie No i Hel! Kolekcję zaprojektowała agencja GPD, kitóra odpowiada również za kampanię wizerunkową oraz przygotowanie miesięcznego eventu w Chałupach.
No i Hel!! to kolekcja artykułów dla psów i ich opiekunów, w skład której wchodzą m.in. smycze, szelki typu guard, obroża, szlafroki i ręczniki dla psów, zabawka w kształcie deski surfingowej czy frisbee. Opiekunowie mogą wybierać między dwiema koszulkami z printem kolekcji. Jest też torba, która pomieści wszystkie niezbędne rzeczy na wakacyjny plażing.
GPD odpowiada nie tylko za projekt graficzny kolekcji, lecz również za sesję packshotową, kampanię online. W celu wypromowania kolekcji agencja zorganizowała sesję wizerunkową w Chałupach. Tam również zostały nagrane spoty promocyjne (15 i 6 sek.) – video prezentujące kolekcję oraz event.
W ramach promocji zorganizowano miesięczny event w Chałupach. Codziennie od 2 do 30 lipca w godzinach 10-18 naprzeciwko kempingu Chałupy 6 stoi van obrandowany logo John Dog. Wokół rozstawione są leżaki, z głośników sączy się muzyka i jest to strefa, do której psy mają wstęp. Obok surferskiego vana stoi namiot, pod którym na drewnianych regałach wyeksponowana została premierowa kolekcja, a także inne artykuły John Dog. Przestrzeń zdobią różnego rodzaju printy, wydruki.
Aranżacją miejsca oraz estetycznym i wyrazistym brandingiem zajmował się dział BTL GPD. W vanie sprzedawane są akcesoria wodne dla czworonogów, karmy, przysmaki, akcesoria z nowej kolekcji i tych starszych.
Z samego eventu powstaną również materiały na social media. Planowana jest również współpraca influencerska – zarówno w zakresie promocji eventu, jak i samej kolekcji.
Dołącz do dyskusji: GPD autorem nowej kolekcji marki John Dog i premierowego eventu w Chałupach