Gdańsk będzie promował turystykę biznesową
W sierpniu wystartuje nowy portal www.gdanskconvention.pl. To tylko jeden z elementów projektu "Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza", którego realizacja została dofinansowana z środków unijnych.
- Gdańsk Convention Bureau - Biuro Konferencji i Kongresów, które powstało w 2005 roku od początku swojej działalności prowadzi działania promocyjne, mające na celu wzrost znaczenia Gdańska na arenie spotkań międzynarodowych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Anna Górska prezes Gdańskiej Organizacji Turystycznej (GOT). - Niestety z ograniczonym dotychczas budżetem, działania również były ograniczone a sprowadzały się m.in. do: uczestnictwa w targach turystyki biznesowej w kraju (BTF W-wa) i w za granicą (IMEX Frankfurt 2008 i 2009 oraz EIBTM Barcelona 2008), członkostwo w ICCA, szkolenia kadry GCB na konferencjach ICCA - dodaje.
30 lipca br odbyło się podpisanie umowy o dofinansowanie
projektu "Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu
Gdańska i Pomorza". Jest to kompleksowa kampania promocyjna
turystyki biznesowej na krajowym i zagranicznym rynku turystycznym.
Jej efektem ma być wzmocnienie marki i wizerunku Gdańska i Pomorza
jako celu turystyki biznesowej.
Całkowita wartość projektu to niemal 3 mln zł. Ponad 2 mln zł
pochodzi z funduszy unijnych (Priorytet 6 - działanie 6.2 -
Promocja i informacja turystyczna.). Realizacja projektu planowana
jest na trzy lata - do końca 2011 roku.
- W sierpniu planujemy start nowego portalu www.gdanskconvention.pl,
wydanie katalogu obiektów konferencyjnych z Pomorza oraz produkcje
filmu promującego możliwości konferencyjne naszego województwa -
wymienia Anna Górska.
Wcześniej GOT nie występował o wsparcie swoich inicjatyw z budżetu
UE.
Dołącz do dyskusji: Gdańsk będzie promował turystykę biznesową