Endemol Shine Polska z nowym head of commercial. Przeszedł z TVP
Marcin Łukaszewicz objął stanowisko head of commercial w firmie producenckiej Endemol Shine Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Przejął obowiązki Macieja Cichewicza, który rozstał się ze spółką.
Łukaszewicz będzie odpowiedzialny za kompleksową obsługę w obszarze komercjalizacji audycji. Do jego głównych zadań należeć będzie: poszukiwanie sponsorów zainteresowanych lokowaniem produktu i sponsorowaniem, rozwijanie i identyfikowanie audycji z katalogu Banijay posiadających potencjał do lokowania produktów, praca nad audycjami typu branded content czy koordynacja działań związanych z lokowaniem produktu na planie produkcji programów.
- Jestem bardzo zadowolona, że Marcin dołącza do naszego zespołu. Jego doświadczenie i profesjonalizm w obszarze komercjalizacji audycji będą nieocenione w realizacji naszych ambitnych planów. Wierzę, że jego obecność wzmocni nasze relacje z klientami i przyczyni się do dalszego rozwoju firmy - mówi Małgorzata Perkowska-Czaja, managing director w Endemol Shine Polska.
Marcin Łukaszewicz przeszedł z TVP
Marcin Łukaszewicz przez ostatnie dziewięć lat związany był z Telewizją Polską. Pracował w Biurze Reklamy w zespole ds. komercjalizacji audycji, gdzie odpowiadał za realizację lokowań produktu w największych programach rozrywkowych, serialach i audycjach na żywo. Swoją karierę rozpoczynał w agencji Mediacom (obecnie EssenceMediacom), gdzie odpowiadał za działania niestandardowe dla klientów takich jak The Coca-Cola Company czy Procter & Gamble.
Maciej Cichewicz w Endemol Shine Polska jako director of commercial pracował od stycznia br. W przeszłości był związany już raz z Endemolem, a także z Constantin Entertainment Polska czy TVP.
Endemol Shine Polska to producent m.in. programów „Twoja twarz brzmi znajomo” i „Siły specjalne: Polska” (oba dla Polsatu), „Cudowne lata” i „Postaw na milion” (TVP) czy „Lego Masters” (TVN).