SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dogrywka w promocji Sharp Aquos LED

Ruszył drugi etap promocji telewizorów Sharp Aquos LED. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencję Essenzia.

Promocja 32-calowych telewizorów Sharp Aquos LED rozpoczęła się w połowie października (więcej na ten temat). Obecnie w ramach akcji – prowadzonej pod hasłem „Promocja I liga!” – oprócz gwarantowanej nagrody w postaci iPod shuffle lub karnetu na 8 filmów w Multikinie można wylosować zestaw złożony z 46-calowego telewizora Aquos Quattron 3D, Blu-ray 3D i trzypaku okularów 3D albo Mercedesa klasy B z pakietem Sport.





Promocję – zaplanowaną do końca grudnia – wspiera kampania reklamowa w radiu (Radio ZET, TOK FM, RMF Classic), internecie (serwis Sharp i strony partnerów akcji) oraz w sklepach (działania BTL).

Kreacją materiałów promocyjnych zajęła się agencja Essenzia.

Dołącz do dyskusji: Dogrywka w promocji Sharp Aquos LED

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl