„Dobry Tydzień” z największym wzrostem wśród tygodników yellow. Liderem „Życie na Gorąco”
W maju br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”, Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Dobry Tydzień”, z kolei najwięcej stracił magazyn „Świat & Ludzie”.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w maju 2016 roku względem maja 2015 roku zmalała o 2,45 proc. i wyniosła 514 090 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 3,21 proc. do 307 542 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 223 154 egz., po wzroście o 6,02 proc.
Ostatnią pozycję zajął tygodnik „Dobry Tydzień”. Jego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się najbardziej w zestawieniu - o 16,70 proc. do 163 122 egz.
Dwa oczka wyżej znalazł się magazyn „Świat & Ludzie”, który odnotował największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 3,83 proc. Jego średni wynik w maju br. to 179 760 egz.
Wirtualnemedia.pl | maj | Dynamika | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Życie na Gorąco | 694 834 | 514 090 | 514 090 | 708 587 | 526 994 | 526 994 | -2,45% |
Twoje Imperium | 429 516 | 307 542 | 307 542 | 408 709 | 297 963 | 297 963 | 3,21% |
Rewia | 324 683 | 223 154 | 223 154 | 311 838 | 210 482 | 210 482 | 6,02% |
Świat & Ludzie | 284 909 | 179 760 | 179 760 | 293 397 | 186 915 | 186 915 | -3,83% |
Na Żywo | 273 902 | 168 695 | 168 695 | 282 935 | 171 584 | 171 584 | -1,68% |
Dobry Tydzień | 269 124 | 163 122 | 163 122 | 241 200 | 139 777 | 139 777 | 16,70% |
W porównaniu do kwietnia br. wszystkie tygodniki yellow zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej też stracił magazyn „Świat & Ludzie” - było to 10,20 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2016 | Dynamika | |||||
ZKDP | maj | kwiecień | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Życie na Gorąco | 694 834 | 514 090 | 514 090 | 698 571 | 536 259 | 536 259 | -4,13% |
Twoje Imperium | 429 516 | 307 542 | 307 542 | 428 943 | 314 315 | 314 315 | -2,15% |
Rewia | 324 683 | 223 154 | 223 154 | 326 645 | 225 270 | 225 270 | -0,94% |
Świat & Ludzie | 284 909 | 179 760 | 179 760 | 290 906 | 200 173 | 200 173 | -10,20% |
Na Żywo | 273 902 | 168 695 | 168 695 | 277 451 | 187 785 | 187 785 | -10,17% |
Dobry Tydzień | 269 124 | 163 122 | 163 122 | 271 192 | 174 579 | 174 579 | -6,56% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Dobry Tydzień” z największym wzrostem wśród tygodników yellow. Liderem „Życie na Gorąco”