Diamond Module klientem LoveBrands Relations
Agencja LoveBrands Relations nawiązała współpracę z Diamond Module - polską firmą zajmującą się budownictwem modułowym.
Zakres umowy przewiduje działania dla nowego produktu Diamond Module - całorocznych domów o powierzchni 35 m2 budowanych „pod klucz”, wyposażonych w ogrzewanie, meble oraz osprzęt kuchni, łazienki i sypialni.
Agencja LoveBrands Relations stworzyła nazwę nowego produktu oraz logotyp, przygotuje i poprowadzi stronę internetową oraz profile w mediach społecznościowych. Będzie również prowadzić biuro prasowe, działania content marketingowe oraz zorganizuje event promocyjny.
Za realizację projektu odpowiada zespół: Bartosz Lewicki - szef działu korporacyjnego oraz konsultantki - Milena Świątkowska i Izabela Hoppe.
Diamond Module nawiązał współpracę z LoveBrands Relations z polecenia. Strony nie podają innych szczegółów dotyczących umowy.
Dołącz do dyskusji: Diamond Module klientem LoveBrands Relations