SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Delikatesy Alma reklamują się bannerami w programach Discovery (wideo)

Trwa związana z Wielkanocą kampania delikatesów Alma oparta na reklamach w tzw. formacie split screen (przypominającym internetowe bannery) emitowanych w programach na kanałach z portfolio Discovery. Akcja obejmuje też radio, prasę, internet i same sklepy.

W kampanii prezentowanych jest dziewięć produktów z aktualnych, przedświątecznych promocji delikatesów Alma. Reklama ma formę belki, bannera wyświetlanego w czasie programu (z oznaczeniem, że jest to przekaz marketingowy) - przez kilka lub kilkanaście sekund, bez dźwięku, na powierzchni mniej więcej jednej czwartej ekranu. Emisja reklamy jest często związana kontekstowo z treścią programu.

Takie bannery są wyświetlane w programach pokazywanych w kanałach TLC, ID oraz Discovery Life. Kampania potrwa do 3 kwietnia.

Ponadto akcja reklamowa obejmuje radio (spoty promujące nowe produkty od środy do niedzieli), prasę (tytuły ogólnopolskie), internet (m.in. portale społecznościowe) oraz same sklepy Alma.

Dołącz do dyskusji: Delikatesy Alma reklamują się bannerami w programach Discovery (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
posti
Ale przestrzelony banner!
0 0
odpowiedź
User
Marta
Te ich reklamy to jedna wielka ściema. Wkurzające już jest ich reklama, że wszystko 100% naturalne i bez konserwantów, a tak na prawdę wystarczy przeczytać etykiety z produktów i widać czarno na białym ile chemii w tym wszystkim jest! No, ale co ich to obchodzi, Alma słynie z tego, że robi w konia swoich klientów! To oszuści i tyle. Nie polecam zakupów w Almie.
0 0
odpowiedź
User
Masakra
Jak dla mnie masakra. Te spoty to jeszcze, ale te ostatnio ooublikowane przez fundacje alma to juz jakas istna heheszka z ludzi...
0 0
odpowiedź