Caritas Polska prowadzi przetarg na emisję spotów telewizyjnych
Caritas Polska chce w wyniku przetargu zatrudnić firmę, która zajmie się na jego zlecenie emisją spotu telewizyjnego - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
30-sek. spot ma być emitowany w okresie od 1 marca do 31 maja br. w ogólnopolskiej telewizji na kanałach tematycznych. Caritas oczekuje, by emisja odbywała się w paśmie dedykowanym grupie docelowej 16-59 lat, możliwe są też inne pasma, jeśli będzie tego wymagała optymalizacja zasięgu. Oczekiwane jest osiągnięcie zasięgu 5 mln odbiorców.
W przetargu mogą brać udział agencje, które nieprzerwanie od co najmniej 20 lat prowadzą działalność w zakresie emisji ogólnopolskich programów telewizyjnych
Składane w przetargu oferty mają zawierać estymowane parametry efektów proponowanej kampanii telewizyjnej wraz z wyceną czasu antenowego.
O wyborze zwycięzcy zdecydują: kryteria oceny oferty (max 40 pkt) i kryterium ceny (max 40 pkt).
Dołącz do dyskusji: Caritas Polska prowadzi przetarg na emisję spotów telewizyjnych