SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Burgery "lepiej smakują z Pepsi"

Pepsi w nowej kampanii reklamowej przypomina, że nie jest dostępna w wielu popularnych fast-foodach. Akcję przygotowano na potrzeby rynku amerykańskiego.

Pepsi przygotowało nową kampanię Najnowsza w związku z obchodzonym w Stanach Zjednoczonych Narodowym Dniem Hamburgera. Marka przypomina konsumentom, że w lokalach serwujących burgery nie serwuje się Pepsi, a konkurencyjne napoje. To aluzja to wieloletniej współpracy Coca-Coli i McDonald's.

Better with Pepsi

Marka pyta w spocie, czy nie czas sprawdzić i udowodnić wszystkim, że burgery są lepsze z Pepsi?

Kampania okraszona jest hasztagami #BetterWithPepsi oraz #ThatsWhatILike. Towarzyszą jej akcje samplingowe w okolicach lokali z fast foodami.

- Nasza inicjatywa #BetterWithPepsi to zabawny sposób na podkreślenie roli, jaką Pepsi odgrywa w podnoszeniu walorów smakowych burgerów, jednocześnie przypomina konsumentom, że mają wybór, jeśli chodzi o napoje - mówi Todd Kaplan, wiceprezes ds. marketingu Pepsi.

Kreację przygotowała AMV BBDO.

Dołącz do dyskusji: Burgery "lepiej smakują z Pepsi"

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
miś społeczny
Uważam, że Pepsi jest lepsza niż CC.
0 0
odpowiedź