SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Bodo” oglądało o 3,30 mln widzów mniej niż „Ranczo”. 7 mln zł z reklam

Serial „Bodo” śledziło średnio 2,70 mln osób, o 3,30 mln widzów mniej niż „Ranczo” emitowane w tym paśmie rok temu. TVP1 w czasie nadawania serialu była liderem oglądalności w rynku, ale w grupie komercyjnej zajęła miejsce trzecie. Wpływy z reklam wyniosły 7,46 mln zł.

Historyczny serial „Bodo” oglądało średnio 2,70 mln widzów, co przełożyło się na 16,86 proc. udziału TVP1 wśród wszystkich widzów oraz 9,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl. Produkcję oglądać można było w niedziele o godz. 20.25, w okresie od 6 marca do 28 maja br.

Największą widownię zgromadził pierwszy odcinek, który zdecydowało się zobaczyć 3,81 mln osób. Drugi obejrzało 3,45 mln widzów, a przy trzecim widownia spadła do 3,20 mln osób.

Widownia trzech topowych odcinków „Bodo”

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Data

Start

Koniec

AMR

SHR%

06-03-2016

20:27:08

21:21:51

3 814 377

22,10%

13-03-2016

20:25:42

21:20:07

3 454 935

20,09%

20-03-2016

20:27:45

21:21:58

3 197 553

18,91%

Nowy serial miał aż o 3,30 mln niższą oglądalność niż nadawany w analogicznym okresie ub.r. w tym samym paśmie dziewiąty sezon „Rancza”. Gromadził on średnio 6 mln widzów, co przełożyło się na 35,35 proc. udziału w grupie 4+ oraz 26,93 proc. w grupie 16-49.

Oglądalność serialu na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Wszyscy 16-49

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP1 - Bodo

2 702 717

16,86%

624 899

9,80%

TVN

2 245 034

14,00%

1 159 146

18,18%

Polsat

1 903 325

11,87%

798 429

12,52%

TVP2

1 031 788

6,44%

504 091

7,91%

Podczas emisji nowej produkcji TVP1 była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajął TVN, nadający wówczas reality-show „MasterChef Junior” i filmy fabularne, co dało mu 14 proc. udziału. Trzecia lokata należała do Polsatu (gł. „Tylko muzyka” i filmy; 11,87 proc.), a czwarta była TVP2 (filmy fabularne; 6,44 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej liderem był TVN, drugie miejsce zajął Polsat, a dopiero trzecia była TVP1.

W serialu „Bodo” pokazana była młodość przedwojennego aktora Eugeniusza Bodo (w tej roli Antoni Królikowski i Tomasz Schuchardt) oraz jego droga do kariery.

TVP1 wsparła emisję produkcji ogromną kampanią - zarówno zewnętrzną (m.in. na billboardach, w Internecie i w kinach) jak i autopromocyjną, o serialu mówiono w wielu programach TVP1 i TVP2. W obsadzie serialu znaleźli się też: Anna Próchniak, Roma Gąsiorowska, Michalina Olszańska, Patricia Kazadi, Piotr Żurawski i Józef Pawłowski. Jego producentem wykonawczym była firma Akson Studio.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w kwietniu br. wyniósł 10,07 proc.

Dołącz do dyskusji: „Bodo” oglądało o 3,30 mln widzów mniej niż „Ranczo”. 7 mln zł z reklam

34 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jan
No i zemściło się wyrzucenie Rancza z ramówki. A pisali ludzie, że mogli dać Bodo spokojnie w piątki, bo jak widać niedzielny prime time do niczego się nie przydał, bo taka oglądalność to wstyd. Ale jak się tak knoci scenariusz o takiej postaci to co się dziwić. Szkoda potencjału historii. Schuchardt próbował ratować co się dało, ale... cudotwórcą to on nie jest niestety.
odpowiedź
User
widz
okropny ten serial, jakby amatorzy robili, jakiś horror, kto dał na to pieniądze ?
odpowiedź
User
widz
i ponoć to był mega budżet? jakoś nie widać było tego budżetu tylko prowizorkę, skandal
odpowiedź