SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Bezcenne chwile” ponownie promują Lufthansę

Pod hasłem „Bezcenne chwile” kolejny raz ruszyła promocja lotów międzynarodowych Lufthansy. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencję reklamową McCann Erickson i dom mediowy Mindshare Polska.

W ramach rozpoczynanej właśnie promocji bilety w obie strony na loty Lufthansą do wielu europejskich miast, takich jak m.in. Amsterdam, Barcelona, Bruksela, Frankfurt, Istambuł, Londyn, Madryt i Mediolan, są dostępne w niższych cenach. Z oferty można skorzystać do 19 października zarówno na stronie internetowej tych linii, ja również telefonicznie lub za pośrednictwem biur podróży. Podobna akcja – pod takim samym hasłem: „Bezcenne chwile – produkt Luftansy” – była prowadzona rok temu (więcej na ten temat).

Promocję wspierają działania reklamowe w radiu (wybrane stacje ogólnopolskie i lokalne), prasie („Gazeta Wyborcza”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Metro”, „Rzeczpospolita”, „Forum”, „Polityka”, „Newsweek”) oraz internecie (WP.pl, Onet.pl, Gazeta.pl, Interia.pl). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa McCann Erickson, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.

Dołącz do dyskusji: „Bezcenne chwile” ponownie promują Lufthansę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl