SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

BBC walczy ze strachem rodziców o dzieci przed ekranami

BBC rozpoczęła kampanii, którą chce rozwiać obawy rodziców o to, że dzieci spędzają zbyt wiele czasu przed wszelkiego rodzaju ekranami. Wykorzystuje do tego animowany spot, którego bohaterem jest chłopiec z kwadratowymi oczami.

Według ogólnokrajowej ankiety zleconej przez BBC Children's and Education prawie 80 proc.rodziców uważa, że ​​ich dzieci korzystają z telewizji, iPadów, telefonów lub komputerów częściej niż przed pandemią. A 67 proc. z nich martwi się tym, co dzieci oglądają.

Aby rozwiać te obawy, BBC wypuściło uroczy film animowany, w którym podkreśla, że ​​liczy się jakość treści wyświetlanych na ekranie, a nie ilość godzin z nimi spędzonych.„The Square Eyed Boy” to 60-sekundowy film poklatkowy zrealizowany dla BBC Creative przez studio animacji Blinkink i reżysera Sama Gainsborougha, opowiadający o drobnym bohaterze, który ma kwadratowe oczy.

Spot opowiada o tym, jak jego przyjaciele i ludzie wokół niego unikają chłopca, ponieważ uważają, że ogląda za dużo tandetnych programów telewizyjnych. Ale historia pokazuje też, że korzysta też z BBC Bitesize, filmów dokumentalnych o przyrodzie, treści sportowych i artystycznych, które zachęcają go do odkrywania świata z dala od ekranu.

Narrator mówi na koniec filmu: „Może nie masz kwadratowych oczu, ale możesz stać się dobrze zaokrąglony”.

Spot jest pierwszym elementem nowej kampanii, która będzie realizowana również na nośnikach reklamy zewnętrznej i w social mediach.

 

 

Dołącz do dyskusji: BBC walczy ze strachem rodziców o dzieci przed ekranami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl