Bakoma reklamuje "podwójną przyjemność" z jogurtu (wideo)
Pod hasłem "Podwójna przyjemność" Bakoma rozpoczęła kampanięreklamową dwukomorowych jogurtów Premium Frutica. Akcja prowadzonaw telewizji opiera się na sugestywnym zaprezentowaniu tej marki.
Bakoma w telewizyjnej kampanii reklamowej "Podwójna przyjemność"promuje dwukomorowe jogurty Premium Frutica wprowadzone dosprzedaży pod koniec ubiegłego roku w czterech wariantachsmakowych: truskawki, wiśni, brzoskwini i owoców leśnych. Spotskłada się z apetycznych ujęć tego produktu połączonych z jegosugestywną wizualizacją.
Zaplanowana do połowy marca akcja prowadzona jest w TVP, TVN iPolsacie. Kreację kampanii przygotowała agencja Hand Made,wykorzystywany w niej spot wyprodukował Oto Film, a zakupem mediówzajął się dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: Bakoma reklamuje "podwójną przyjemność" z jogurtu (wideo)