Artur Żmijewski reklamuje SKOK Ubezpieczenia z nowym logo (wideo)
W telewizji, radiu, prasie i na outdoorze rusza kolejna kampania reklamowa SKOK Ubezpieczeń oferowanych przez TUW SKOK i TU SKOK Życie. W akcji, której twarzą jest Artur Żmijewski, prezentowane jest nowe logo tej usługi.
W nowej kampanii SKOK Ubezpieczeń reklamy telewizyjne, radiowe i prasowe mają charakter produktowy. W osobnych spotach i layoutach, znanych z jesiennej odsłony akcji, prezentowane jest ubezpieczenie mieszkaniowe, podróżne i komunikacyjne (obejrzyj te reklamy).
Natomiast reklamy outdoorowe skupiają się na przedstawieniu zmienionej identyfikacji wizualnej marki SKOK Ubezpieczenia, opartej na nowym logotypie. - Mamy ambicję przekazania w nim najważniejszych wartości, do których się odwołujemy: szeroko rozumianej bliskości człowiekowi, dostępności i tradycji. Jako instytucja ubezpieczeniowa chcemy być możliwie blisko ludzi, lokalnych społeczności i problemów, z którymi się mierzą - opisuje Grzegorz Buczkowski, prezes TUW SKOK i TU SKOK Życie.
We wszystkich reklamach Artur Żmijewski występuje wspólnie z członkami tzw. załogi SKOK. Symbolizują oni szybką i prostą likwidację szkód zapewnianą przez SKOK Ubezpieczenia.
Kampania w telewizji obejmuje TVP1, TVP2, TVP Info, kanały tematyczne TVP, Polsat, kanały tematyczne Polsatu, TV Trwam, Discovery i kanały tematyczne z oferty Atmediów, w radiu - Radiu ZET, stacje lokalne Eurozetu i Jedynkę, w prasie - „Rzeczpospolitą”, „Uważam Rze”, „Fakt”, „Przegląd Sportowy”, „Sport”, „Super Express”, „Nasz Dziennik” i „Gościa Niedzielnego”, na outdoorze - nośniki Clear Channel i wielkoformatowe nośniki wideo Digital Board, a ponadto jest prowadzona w internecie. Akcja potrwa do końca maja.
Kreacją kampanii oraz planowaniem i zakupem mediów na jej potrzeby działu marketingu SKOK Ubezpieczenia zajął się wspólnie z agencji Apella (do niedawna działającą jako Media SKOK).
Dołącz do dyskusji: Artur Żmijewski reklamuje SKOK Ubezpieczenia z nowym logo (wideo)